Email: antonioubooks@gmail.com
Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016






του ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Έκδοση 2013
Διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή (αρχείο PDF)



ΤΙΜΗ : 35,00 €






     



Σύντομη Περιγραφή :

Έκανα μακροχρόνιες και σπουδαίες σπουδές στην ιατρική κι απέκτησα πιστεύω «ιατρική σοφία». Η πνευματική μου όμως ωριμότητα μου υπέδειξε ότι η «ιατρική μου σοφία» δεν με είχε κάνει πραγματικό επιστήμονα, τουλάχιστον όπως διδάσκεται η ιατρική σε όλα τα πανεπιστήμια του κόσμου ως μια κατ` εξοχή περιγραφική κι εμπειρική επιστήμη. Την ανεπίγνωτη αυτή, στην μέχρι τότε συνείδησή μου, ιδιότητά μου ως επιστήμονα, νόμισα σφαλερά ότι την απέκτησα τελικά, έστω και στο βασικό της μέρος, με τις σπουδές μου στα ανώτερα μαθηματικά. Και πάλι όμως η βαθύτερη τώρα ωριμότητά μου με εδώρησε με την αυτοεπίγνωση της έλλειψης της ολοκλήρωσής μου ως ανθρώπου και της στέρησης της λυτρωτικής και εξαγνιστικής της ψυχής μου βίωσης της απολύτου Αλήθειας, εφόσον την αναζητούσα ακόμα μάταια και Σισύφεια, μόνο δια μέσου της έλλογης σκέψης και του Λόγου.

Η ωριμότητά μου με δίδαξε, αντίθετα, ότι την απόλυτη Αλήθεια θα την βίωνα μόνο δια μέσου του στοχασμού του Υπέρλογου με την ισότιμη εποπτεία του Λόγου. Το Υπέρλογο όμως μέρος του λυτρωτικού και αποκαλυπτικού της Αλήθειας στοχασμού εκφράζεται και βιώνεται μόνο στην Τέχνη, η οποία ανταμοίβει τον εκθαμβωμένο από την εκστατική πνευματική ηδονή στοχαστή με την μέθεξή του στην ταυτιζομένη με την Αλήθεια, Ιδέα του Ωραίου. Έμαθα ότι η Τέχνη είναι η πραγματική νοηματοδότης και συνεπώς η ουσιαστική γεννήτωρ του Κόσμου, όπως η Ηθική είναι η νοηματοδότης και ουσιαστική γεννήτωρ της ανθρώπινης ύπαρξης ως δεοντολογικής και υπαρξιακής αξίας.

Γνώρισα ότι η Αισθητική θεωρία είναι η μόνη πνευματική δύναμη που εκπνευματίζει τον αισθητό Κόσμο και τον καθιστά ομοίωση του Θείου, ενώ ταυτόχρονα πραγματώνει μια Ιδεατή Μορφή. Ένοιωσα ότι η Αισθητική είναι η Αριστοτέλεια Μορφή της Φιλοσοφίας, αντιλήφθηκα ότι η Ιστορία των «α-γνωσιολογικών» θεωριών της γνώσης είναι στην πραγματικότητα η εξελικτική ιστορική εκπραγμάτωση των «στιγμών» της Ιδέας του Ωραίου.

Το βιβλίο αποτελείται από 500 σελίδες και περιέχει επίσης πολυάριθμες Έγχρωμες φωτογραφίες, αντιπροσωπευτικών εκάστου καλλιτεχνικού ρεύματος, έργων τέχνης. 

Δείτε τα Περιεχόμενά του (καθώς κι άλλα δείγματα σελίδων του) στο link με τίτλο: Preview Book (Προεπισκόπηση Βιβλίου).


Απαγορεύεται η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου με οποιοδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά, στο πρωτότυπο ή σε μετάφραση, ή άλλη διασκευή, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη και συγγραφέα, σύμφωνα με τον ν. 2121/1993 και την Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (που κυρώθηκε με τον ν. 100/1975).



Δημ. Αντωνίου PhD(Hon), FRCS, Γενικός Χειρουργός, Ογκολόγος


• Δημοσιεύθηκε από : Δημήτριος Αντωνίου
Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016 - 10:04 μ.μ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου