Email: antonioubooks@gmail.com
Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016






του ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Έκδοση 2014
Διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή (αρχείο PDF)



ΤΙΜΗ : 30,00






     



Σύντομη Περιγραφή :

Στο 450 σελίδων βιβλίο μου αυτό περιλαμβάνονται το κείμενο της μήνυσής μου για Εσχάτη Προδοσία κατά της Κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου και η εξέλιξή της (διαβιβάστηκε την Βουλή κατ`αρ. 86 Συντ. και «λιμνάζει» εκεί από το 2011), καθώς και σημαντικότατες νομικές μελέτες για την έννοια της Εθνικής Κυριαρχίας στο Ελληνικό και Διεθνές Δίκαιο και το σχετικό με αυτό Δόγμα Calvo. Επίσης η μήνυσή μου κατά του Ευ. Βενιζέλου για Κατασκοπεία και Παραβίαση Μυστικών του Κράτους (της Ελλάδος), η οποία επίσης έχει διαβιβαστεί στην Βουλή κατ` αρ. 86 Συντ. κι επίσης «λιμνάζει» εκεί από 2014.

Τέλος και η μήνυσή μου κατά παντός υπευθύνου της Ελληνικής Βουλής για κατάχρηση εξουσίας, λόγω της αδρανοποίησης της 1ης μου Μήνυσης για Εσχάτη Προδοσία κατά της Κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου. Κι αυτή μου η μήνυση διαβιβάστηκε στην Βουλή και «λιμνάζει» εκεί από το 2013.

Επίσης, ένα σχέδιο νόμου που συνέταξα για την «εξαπάτηση εκλογέων» από τους πολιτικούς, Νομικά θέματα για την Ελληνική ΑΟΖ και το Αρχιπελαγικό Δίκαιο, η σημασία της εφαρμογής του Αγγλικού Δικαίου στις Δανειακές Συμβάσεις Ελλάδος-Τρόικας και οι πρωτοφανείς δηλώσεις Δικαστικών Λειτουργών και του τ. υπουργού Δικαιοσύνης Αντ. Ρουπακιώτη, για Απώλεια της Εθνικής μας Κυριαρχίας με τα Μνημόνια και τις Δανειακές Συμβάσεις, καθώς και η αλληλογραφία μου με τον Εισαγγελέα του ΑΠ, τον Πρόεδρος της Δημοκρατίας και τον Πρόεδρο της Βουλής.

Στο μέρος «Ξένες Δημοσιεύσεις» παραθέτω νομικές μελέτες διακεκριμένων δικηγόρων για το Δίκαιο των Μνημονίων, εκθέσεις διεθνών Οργανισμών (Ευρωπαικής Επιτροπής και Ευρωκοινοβουλίου) για το περιεχόμενο των Μνημονίων, το οποίο παραβιάζει –κατά τις εκθέσεις-το Ευρωπαικό κεκτημένο στα εργασιακά δικαιώματα και τις πολιτικές ελευθερίες και Εθνική Κυριαρχία της Ελλάδος !.

Στο βιβλίο περιγράφεται με λεπτομέρειες και με προσωπικές μου αποκαλύψεις, το μεγάλο σκάνδαλο της Siemens, με στοιχεία που αποκαλύπτονται για πρώτη φορά μέσα από την προσωπική μου αλληλογραφία με τον αρμόδιο Εισαγγελέα του Μονάχου, τις Ελληνικές Δικαστικές Αρχές και την Γραμματεία της Ελληνικής Βουλής καθώς και η προσφυγή μου στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Στρασβούργου (μου απερρίφθη) για την πρόσβασή μου σε συγκεκριμένα 100άδες έγγραφα της δικογραφίας της υπόθεσης αυτής στην Γερμανική Δικαιοσύνη. Αποκαλύπτω τέλος, ότι όλη η δικογραφία αυτή βρίσκεται στην Ελληνική Βουλή από το 2010 (κατά παραδοχή της Ελληνικής Βουλής σε εμένα!), γεγονός που όλοι αποκρύπτουν !, για να μην δημοσιοποιηθούν τα ονόματα των ελλήνων πολιτικών που κατανόμασε ο Χριστοφοράκος ως δωροδοκούμενοι ! Δημοσιεύω επίσης τα ονόματα ελλήνων πολιτικών και δημοσιογράφων εναντίον των οποίων προέκυψαν επιβαρυντικά στοιχεία δωροδοκίας των.

Περιλαμβάνονται επίσης οι συνεντεύξεις μου σε δημοσιογράφους του Spiegel που με επισκέφθηκαν στο σπίτι μου στην Χαλκίδα, στο focus κλπ.

Τέλος παραθέτω τις αποκαλύψεις του τ. αντιπροσώπου της Ελλάδος στο ΔΝΤ Παν. Ρουμελιώτη για τα παρασκήνια της υπογραφής της 1ης Δανειακής Σύμβασης, ο οποίος πανικόβλητος από τις εξελίξεις, από διαφημιστής και υμνητής του Μνημονίου και τρομοκράτης του Ελληνικού Λαού, έγινε μετά την αντικατάστασή του από το ΔΝΤ, κατήγορος των Μνημονίων !...κλασική περίπτωση προδότη. από 

Το βιβλίο επίσης εμπλουτίζεται με πολυάριθμες εντυπωσιακές, αλλά και μοναδικές συλλεκτικές γελοιογραφικές Έγχρωμες φωτογραφίες.


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Α` ΤΟΜΟΥ

1) Αντί Εισαγωγής……………………………………σελ.   7

2) Νομικά και Δικαστικά Θέματα………………σελ.  17

3) Επιστολές, Αναφορές, Αιτήσεις……………σελ. 145

4) Ξένες Δημοσιεύσεις……………………………σελ. 169

5) Αρχείο Φωτογραφιών…………………………σελ. 205

6) Σκάνδαλο Siemens………………………………σελ. 221

7) Πολιτικό Ημερολόγιο……………………………σελ. 305

8) Βιογραφικό του Συγγραφέα…………………σελ. 343



Δείτε τα Περιεχόμενά του (καθώς κι άλλα δείγματα σελίδων του) στο link με τίτλο: Preview Book (Προεπισκόπηση Βιβλίου).


Απαγορεύεται η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου με οποιοδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά, στο πρωτότυπο ή σε μετάφραση, ή άλλη διασκευή, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη και συγγραφέα, σύμφωνα με τον ν. 2121/1993 και την Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (που κυρώθηκε με τον ν. 100/1975).



Δημ. Αντωνίου PhD(Hon), FRCS, Γενικός Χειρουργός, Ογκολόγος


• Δημοσιεύθηκε από : Δημήτριος Αντωνίου
Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016 - 10:06 μ.μ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου